tisdag.




klicka på bilderna för källor

Godmorgon!
Idag gick jag upp extra tidigt för att kunna ta en ordentlig dusch, äta frukost (tyvärr inte riktigt som på någon av bilderna) framför nyhetsmorgon och hinna andas lite. Även om det hade varit skönt att få sova en kvart till så är det faktiskt väldigt härligt att slippa stressa på morgonen för en gångs skull när jag ska iväg till skolan.

Jag har en lång tisdag framför mig. Först teknikföreläsning 10-12, sedan ska jag och en klasskompis ut på stan och fota till en skoluppgift och i eftermiddag ska jag jobba i några timmar. Men det ska nog gå bra, dagen är över innan jag hinner blinka och ikväll ska jag nog titta på en film och somna tidigt. Längtar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0