cirkusen har kommit till stan.

I lördags kom cirkusen till stan! Jag hade anordnat födelsedagsmaskerad med tema cirkus och dekorerat tjusigt i lägenheten.

Med vimplar och ballonger.

Jongleringsbollarna låg framme.

Dagen innan hade min fina mamma hjälpt mig att storstäda hela lägenheten och dessutom hade hon med sig rosa rosor <3

Cirkusglas och cirkustallrikar.

En fotovägg.

Och lite snacks, såklart.

En stund innan kom mina två bästa och hjälpte moi att komma i rätt stämning.

Sedan kom en skäggig Johanna.

Marias lejon.

Allt eftersom folk kom fotade jag dem vid fotoväggen, och först ut är Carro som cirkusdirektör!

Johanna var en skäggig dam.

Maria hade klätt ut sig till lejontämjare.

Emma var också en skäggig dam.

Jag var en zebra, som ni vet.

Viktoria och Veronika kom såklart som siamesiska tvillingar. Genialiskt.

Erika var starke Adolf!

Linnea ett litet lejon.

Essie var också cirkusdirektör.

Johanna kom som hund!

Och till slut Qu som papegojaskötare. Roligt att ingen kom som klassisk clown eller ballerina. 

När alla hade kommit var det dags för tårta! Inte för att skryta (eller okej då) men båda var svingoda. 


Så sjukt stark!

Jag hade dagen till ära inhandlat ett cirkusmönstrat kalejdoskop, mycket underhållande.


Hoppsan.

Glad igen!


Det är inte alla som är snygga med en mustasch på ögonbrynet.

Blev lite fnissig när jag såg denna bilden i kameran dagen efter (inte jag som har tagit den, med andra ord).

Lille Casper fick en zebrapuss.


Finisar.

Sedan möblerade vi om lite så att vi fick ett dansgolv!


Och resten av kvällen var ballongdans till den bästa musiken, ännu mer lycka och kärlek och sedan vinkade jag av de sista vid tvåtiden. Jag är så himla tacksam över denna kvällen och dessa människorna att jag inte vet var jag ska ta vägen. Vet inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0