fredagslistan.


marias bild

Vad har du på dig?
En t-shirt, leggings och kofta. Min jobbuniform, typ.

Hur mår du?
Jag mår bra, men jag är trött. Behöver vara lite ledig känner jag.

Vad önskar du just nu?
Att tiden ska gå fort så att det är början på augusti för då ska jag iväg på minisemester med några fina!

Vad har du ätit idag?
Två mackor till frukost, blåbär och yoghurt till lunch och ikväll ska jag äta lax med potatis.

Vad ska du göra imorrn?
Imorgon ska jag fotografera ett bröllop, hur kul?!

Och på söndag?
Då är jag äntligen helt helt ledig och ska inte göra så värst mycket tror jag. Tvätta, sova, titta på film och äta marknadsgodis. Typ.

Vem saknar du?
En vän.

Senaste köp?
En langos när jag var på Sjöbos marknad igår med jobbet och en film som jag har letat efter länge!

Vad skrattade du senast åt?
Sex and the city imorse.

Vad grät du senast åt?
Oj, minns inte. Förmodligen till någon fin film eller tvserie.

Vem sov du senast med?
Familjens hund Ludde sov vid mina fötter häromdagen.

Vad läser du just nu?
Ingenting för tillfälligt. Läste precis ut Mia Skärringers Ave Maria och nu vet jag inte riktigt vad jag ska börja på härnäst.

Senast sedda film?
Gick på bio med mamma i onsdags och såg den svenska filmen Cockpit med Jonas Karlsson i huvudrollen. Väldigt bra!

Vilken svordom använder du mest?
Fan och helvete. Charmigt...

Vem var den senaste som ringde dig?
Min mamma.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, men jag skulle inte ha något emot det.

Senast 3 inkomna sms?
"Godnatt tösen min! Kram"
"Hej, hoppas du läst mitt fb inlägg. :) jag har ett dilemma...."
"Hej! Har du möjlighet att komma och arbeta på..."

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
"Hej! Tack för inbjudan nästa fredag, tyvärr jobbar jag hela kvällen så jag kan inte komma. Kram!"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska.

Vilken är din favoritfrukt?
Ananas eller vattenmelon tror jag.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen vad jag vet?

Vad är du rädd för?
Att tappa kontrollen.

En person du tycker är snygg?
Just nu Joe Manganiello som spelar varulven Alcide Herveaux i True blood. Mmmm.

Blir du lätt svartsjuk?
Inte nu längre tror jag. Det beror mycket på om jag är trygg och stark i mig själv, såklart.

Din favoritkaraktär ur en serie?
Just nu är jag lite förtrollad av Jemima Kirke som spelar Jessa i serien Girls.

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Skriver inte så mycket där, men det var nog mamma eller Veronika.

Vilket språk hade du velat lära dig?
Flytande franska hade varit roligt.

Vad för sorts killar faller du för?
Killar som får mig att skratta. Som har goda egenskaper och som är trygga i sig själva. Och ofta killar som tycker att musik är viktigt.

Vart vill du åka just nu?
Jämjö! Det blev bestämt igår att det är dit vi ska på minisemester.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
En dalmatin, alltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0