instagramtorsdagen.

Nu har det blivit dags att kika på hur min torsdag såg ut förra veckan! Jag ville inte ta med kameran i ösregnet så det fick bli iphonen och instagram för hela slanten.


Började med en stadig frukost innehållandes två ostmackor, ett kokt ägg, turkisk yoghurt med jordgubbar och lite honung och ett glas äppeljuice till det. När klockan närmade sig lunch åkte jag ner till stationen och mötte upp systrarna Waga, köpte en kaffe på pressbyrån som har fina muggar och sedan tog vi tåget till Malmö.


Där regnade det som aldrig förr men vi tänkte minsann inte ge upp bara för det. Första anhalten var Pildammsparken för att göra reserach inför vårt nästa bröllop som vi ska fotografera där!


Vi gick runt i den gigantiska och fruktansvärt vackra parken, det kommer inte direkt bli svårt att hitta fina ställen att fotografera på.


Solen började titta fram när vi styrde fötterna mot södevärn för att hoppa på en buss till Gustav adolfs torg.


Svängde inom på mitt favorit H&M där det fanns finfina skor.


Men det blev inget skoköp (däremot smycken, som ni fick se igår) utan vi gick vidare till Moderna Muséet istället!


Därinne hade Irving Penn en helt fantastisk utställning med väldigt blandade uttryck. Så himla inspirerande.


Efteråt gick vi inom Partyland och ballade ur totalt med djurhuvudbonader.


På eftermiddagen lämnade vi i Malmö och åkte tillbaka till Lund igen där det fanns en tjusig cykel.

Åkte och lämnade bröllopsbilderna till brudparet och på kvällen firade jag en väldigt rolig sak (som ni ska få höra mer om snart) med pannkakor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0