lördagslistan.

vad åt du till frukost? två mackor med kalkonpålägg och keso och ett glas apelsinjuice till det. så sjukt gott.

vad har fått dig att skratta idag? jag har inte skrattat än idag.

vad har du på dig just nu? en svart sliten puma t-shirt och ett par blommiga pyjamasbyxor.

hur ser resten av dagen ut? jag ska titta på reprisen av so you think you can dance, sy upp några klänningar som har legat i en påse på tok för länge och städa lite tänkte jag. kanske tar jag en promenad också och lyssnar på en podcast.

vad händer ikväll? inget särskilt. gött det. 

och på söndag? imorgon ska jag åka till tomelilla och hänga med mina föräldrar.

vad är det roligaste som hänt dig den här veckan? definitivt kvällarna med min bästa Maria.

och det absolut sämsta/tråkigaste?
ingenting faktiskt. det är så skönt att vara lite ledig!

hur lyder dina senast tre inkomna sms?
"för att jag är så vansinnigt snygg på den bilden??? älskar dig med ofantligt!", "ok, bra att du är ledig!:) tur att vi har löst mysteriet. men jag ger all info ikväll när bruden o jag har pratat. ;) au revoir." "20* SK giltig till 19:15 2012-07-05 VUXEN LUND Z240/237*19 kr....(smsbiljett)".

vad dricker du i helgen? kaffe, thé, vatten och apelsinjuice.

bästa bakfylletips? sömn och massa god mat. och tusen avsnitt av någon favoritserie.


listan snodde jag från maria, bildkällan finner ni via min pinterest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0