nu tar jag semester i två veckor.

En av höjdpunkterna när man har ett fast och riktigt jobb måste väl ändå vara att man får ta semester i några veckor på sommaren. Det verkar var så otroligt härligt. Nu ska jag vara ledig i två veckor från jobbet och ska låtsas att jag också har semester! Och eftersom jag älskar listor så kommer här en liten semesterlista över saker jag planerar att göra:
 
♥ ta sovmornar så mycket jag kan och inte ha ett dugg dåligt samvete över det.
♥ lyssna på sommarpratarna i p1 och upptäcka nya intressanta personligheter.
♥ kanske åka till Köpenhamn över dagen.
♥ leverera bilderna till brudparet och visa er här på bloggen.
♥ bjuda fina personer på middag.
♥ dricka rosévin och sommarcider.
♥ äta jordgubbar tills jag storknar.
♥ ha så många filmkvällar som jag hinner.
♥ och ha födelsedagsmaskerad! nästa lördag är det dags.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0