typ världens bästa söndag.

 
Hej hej hej, nu är jag tillbaka! Efter en femdagars arbetsvecka och sedan en lördag som var bokad för bröllopsfotografering tog jag en helt ledig söndag. Jag öppnade inte datorn en endaste gång under hela dagen, och en sådan dag kan nog de senaste åren räknas på en hand. Egentligen hade jag skrivit en lång lista på vad jag skulle göra eftersom jag äntligen var ledig, men när jag insåg att njuta så in i helvete fanns med på denna listan om än underförstått så fick de flesta punkterna stå orörda till tråkigare dagar. Istället gjorde jag lite vad jag kände för. Tog cykeln bort till affärn som ligger lite längre bort och lyssnade samtidigt på elsa billgrens sommarprat (tummen upp!), åkte till Nova Lund och fyndade på rean, strosade omkring i lugnt tempo och unnade mig lite fina saker, åt ensamlunch och åkte sedan hem, tog en powernap, tittade på en film och åt chips med dipp. Typ världens bästa söndag.
 
Idag började en sexdagars arbetsvecka och någon gång före eller efter varje arbetspass ska jag försöka hinna med så mycket redigering av bröllopsbilderna som möjligt. Det blir nog bra det här. Nästa vecka jobbar jag bara på måndagen och sedan är det äntligen dags för lite semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0