fredag, lördag, söndag.

Har precis kommit hem från att ha jobbat exakt hela helgen och det har faktiskt varit ganska mysigt. Vi har varit på loppis (jag råkade fynda lite, exempelvis ett par sjukt fina vinterskor för tjugo spänn), ätit tårta, druckit tusen koppar kaffe och njutit av helg. Jag har stoppat om fina personer och sagt godnatt, och dagen därpå smugit in och försiktigt sagt godmorgon. Jag har lagat mat till många (händer inte så ofta så därför är det kul!) och själv festat till det med en cola till den något tråkiga matlådan. Jag är så glad över att jag får ha detta som extrajobb, kan det finnas något viktigare än att ta hand om andra människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0