vecka 10.



Hej bloggisar! Jag är ovanligt nog väldigt måndagspepp, frukosten smakade väldigt bra, solen lyser och det känns som att denna veckan kommer bli väldigt bra. Den kommer bland annat innehålla det här:

♥ hundpassning som har blivit en fin del av vardagen
♥ en spännande arbetsintervju på tisdag som jag hoppas så innerligt ska gå bra
♥ drillträningar som vanligt och dessutom drilltävling i kalmar på söndag (vi åker upp på lördagen)
♥ ett besök på moderna museet med skolan för att få en guidad visning av denna utställningen...
♥ ... och eftersom min finaste bor granne med moderna museet tänkte jag smita dit efteråt och äta lunch
♥ en date med min kusin johanna som jag tycker så mycket om
♥ på fredag ska vi ha vernissage i skolan som avslutar ett projekt som vi har hållt på med i några veckor
♥ och så ska jag inviga min nya vårjacka som blev min i fredags. nu är det vår!!!

Kommentarer
Postat av: susanne berg

En riktigt spännande vecka med andra ord! Skall hålla tummar och tår för dig på tisdag! Hoppas att du får det för du passar alldeles förträffligt för ett sådant yrke! KRAM Mamma



2012-03-05 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0