vecka tretton

Skepp o'hoj, jag lever! Efter en ganska utmattande helg, mest psykiskt, känns det väldigt skönt med vardag och måndag. Jag fortsätter i samma spår som förra veckan och tänkte berätta för er hur min vecka kommer att se ut:

♥ jag kickstartade veckan med att gå upp klockan sex imorse (!) för att jobba en timme senare, och senare i veckan kommer jag jobba två dagar till! hurra! (knäppis som hurrar för att få jobba)
♥ i skolan har vi teknikföreläsning som vanligt och sedan börjar handledningarna inför projektet som vi ska hålla på med resten av terminen. mer om vad jag kommer att göra för projekt kommer inom kort, är ni nyfikna på hur förra så såg det ut såhär.
♥ på fredagkväll är jag bjuden tillsammans med två andra fina på halv åtta hos mig-middag hos min klassis veronika. älskar sånt.
♥ helgen fortsätter bra med att mamma kommer till lund på lördagen och så ska vi gå på stan och på kvällen kommer också pappa och då tänkte jag bjuda dem på middag.
♥ och så avslutar jag veckan och inleder april med att jobba hela söndagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0