önskelista.

Om exakt en månad fyller jag år! Alla som känner mig vet att jag älskar att fylla år, kanske framförallt för att det mesta är så bra i favoritmånaden juni och kanske framförallt är jag mitt bästa jag. Och något av det roligaste är ju såklart att skriva önskelista, så här kommer min:


♥ pantonemugg i färgen 630 (ljusblå)


♥ tim walkers fantastiska fotobok pictures (bild lånad härifrån)


♥ wishbone halsband


♥ kents nya skiva


♥ hjorthuvudskrok från åhlens


♥ penguin classics mugg (bild lånad härifrån)


♥ fina solisar från monki


♥ miss dior cherie

♥ fjärilsvas från åhlens


♥ the lover's dictionary av david levithan (bild lånad härifrån)

...och batterigrepp, ett till kamerabatteri och pengar till ny kamera! en dalmatinvalp och en resa till rom hade heller inte varit dumt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0