oops, råkade shoppa lite.

Efter en timmes handledning på orkanen kände jag mig så pepp av det helt makalösa vädret och det faktumet att jag kan säga att jag har helg redan nu (fast egentligen inte för jag kommer behöva plugga exakt hela helgen, men ändå), så jag tog en sväng inom h&m och råkade shoppa lite.


En underbar jacka i satinmaterial från fashion against aids. Spexigt mönster och dessutom kan man vända den ut och in så att det blir en svart jacka istället, rouligt!


Ännu mer från fashion against aids-kollektionen, förutom de guldiga örhängena som kom på posten häromdagen.


Tänkte gå runt i silversandaler i sommar.


Och sist men inte minst så kom även dessa solisarna (också från fashion against aids-kollektionen) på posten häromdagen. Hur fina?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! visst bodde du i stockholm förrut? har nämligen planer på att flytta dit och tänkte att du kanske hade tips på hur man ska gå till väga för att hitta lägenhet? tack på förhand :)

2012-05-03 @ 19:10:34
Postat av: sandra

hej! det gjorde jag! vad roligt, det är verkligen en underbar stad så jag förstår varför du vill flytta dit :) det enda tipset jag har är att kolla på blocket typ hela tiden och ringa direkt när någon lägger ut en annons, det var så vi fick tag i vår lägenhet. annars är nog det bästa om man känner någon där som kan höra runt i sin umgängeskrets. hoppas du hittar någon! :)

2012-05-04 @ 16:20:06
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0