paristips, merci!

På måndag åker hoppar jag och Maria på ett flyg till världens bästa stad, alltså Paris, och då behöver vi ju era bästa resetips! Jag har varit där två gånger innan och sett det mest turistiga, alltså Eiffeltornet (dock aldrig varit uppe i det), Notre Dame, Sacré Coeur, Louvren, Champs Elysées och så vidare, så jag skulle gärna vilja uppleva något nytt även om vi såklart ska vara första gången-turistiga också eftersom Maria aldrig har varit där.

Vi ska bo i finaste Marais så om ni har tips om det området är vi så tacksamma! Och tips på vad man kan göra i resten av Paris också, såklart. Ni vet ju vad jag gillar. Marknader, bästa picknickparken, var man måste äta middag, secondhandgömmor, var man köper de godaste macaronsen, barer, caféer, utställningar och så vidare i all oändlighet. Tipsa på!






2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0