saker som får mig att må bra.

Inspirerad av den här damen listar jag saker som får mig att må bra. Uppmanar alla som vill att göra samma sak för jag tror det är riktigt nyttigt för en själv att tänka efter när det gäller just det här.

♥ sömn
♥ nytvättade lakan
♥ glee
♥ mina föräldrar och morföräldrar
♥ hannah och amandas podcast
♥ sovmornar
♥ choklad
♥ promenader
♥ skratta tillsammans med mina fantastiska vänner
♥ ärliga relationer
♥ hundvalpar och kattungar
♥ morgonpasset i p3
♥ pannkakor
♥ frukost
♥ kramar
♥ köpa skor
♥ blommor
♥ en städad lägenhet
♥ komplimanger från oväntat håll
♥ pinterest
♥ ljudet av tvättmaskinen
♥ när man har sparat alla sina favoritserier till en kväll i veckan och så plöjer man igenom alltihop i ett svep
♥ schulman show
♥ dansa
♥ en perfekt balans mellan vardag och helg
♥ powernaps
♥ få tidningar i brevlådan
♥ när man känner sig så in i helvetes levande och i nuet
♥ barn
♥ när jag inte tar mig själv på så stort allvar
♥ och framförallt när jag är snäll mot mig själv och gör saker för min egen skull och inte för andras


Kommentarer
Postat av: Qu

Snygg tjej!

2012-05-09 @ 19:09:33
Postat av: susanne berg

Viktigt att tänka på sig själv någon gång! Oftast glömmer man sig själv för att man är så uppe i alla andras liv! Så försök lev efter denna lista så tror jag att du kommer må alldeles förträffligt! Kram mamma

2012-05-09 @ 19:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0