tradera ännu ännu mera.

Japp, här kommer ett lass med traderaauktioner igen. Mest skor denna gången också, jag har nämligen bestämt mig för att sälja alla skor som gör ont på mina fötter oavsett hur mycket jag än älskar dem. För inga skor är värda att ha ont i fötterna för.

Så nu får vi hoppas att de hittar nya lyckliga ägare som tar ut dem på äventyr istället för att jag ska bli ledsen  för att jag inte kan använda dem.


klicka på bilden för att komma till auktionen

Jakten fortsätter för ett par låga Dr Martens i rätt storlek, men nu säljer jag iallafall dessa som är i nyskick och i storlek 37.


klicka på bilden för att komma till auktionen

Ett par Nike Air Max 90 i storlek 37,5. Herregud vad jag önskar att dessa passade mina fötter... Så fruktansvärt fina.


klicka på bilden för att komma till auktionen

Världens snyggaste sandaler från H&Ms Fashion agains aids kollektion 2010 i storlek 38.


klicka på bilden för att komma till auktionen

Och till sist en väldigt fin väska från Converse som tyvärr inte är alls jag. Men väldigt retrofin!

Kommentarer
Postat av: elno

åhh vill ha nikeskorna. Bara att börja skapa konto/buda då!

2012-05-07 @ 20:17:12
URL: http://elno.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0