vecka tjugoett

Hoppsan, det blev visst väldigt tyst här i helgen. Så kan det bli ibland. Jag har iallafall haft en härlig och lugn helg med massa god mat, hundgos, häng med bästa anna, lite festligheter, överdos av sömn och filmmarathon. Kändes behövligt efter den kommande veckan och den ser ut såhär:

♥ idag ska jag passa nano en stund och ikväll ska jag träffa mina föräldrar som har varit iväg på solsemester en vecka och efter det blir det drill.
♥ imorgon står det barnpassning på schemat.
♥ onsdag och torsdag ska vi ha opponering i skolan och på kvällarna är det träning och styrelsemöte som gäller
♥ på fredag ska jag på inflyttnings- och födelsedagsfest!
♥ och på lördag är jag bjuden på förlovningsfest! hur fint.
♥ söndag är helt oplanerad, precis som det ska vara.



Kommentarer
Postat av: susanne berg

Glöm inte att det är en speciell dag på söndag, nämligen alla mammors dag! KRAM

2012-05-21 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0