vecka tjugotvå

Hola! Detta blir nog sista veckoplaneringen, iallafall på ett tag eftersom jag faktiskt inte har så mycket planerat nu när skolan tar slut och i sommar kommer det mest stå jobb på schemat, varvat med massa roliga saker såklart. Men jag kanske tar upp det igen till hösten, vi får se! Såhär ser veckan ut:

♥ idag ska jag äta lunch med min fina anna och sedan åker jag till tomelilla för att fira min bästa mamma med paketer (dagen efter morsdag, men ändå) och så är det drillning på kvällen.
♥ tisdagen är helt ledig så då blir det massa gossip girl och fixande i lägenheten skulle jag tro. har för övrigt nästan sett halva säsong fem av gossip girl nu, snart är jag ikapp!
♥ onsdag är det bara drillning på kvällen.
♥ på torsdag har vi avslutning i skolan med utvärdering och sånt, och efteråt har vi vernissage för vårt sista projekt!
♥ och resten av veckan är faktiskt väldigt tom! jag är inte så bra på att vara ledig så vi får väl se om jag antingen får något gjort eller så är jag faktiskt jätteeffektiv och tar tag i massa saker som har legat och väntat ett tag. man kan ju hoppas på det sistnämnda! och så ska jag packa i helgen, för på måndag åker ju maria och jag ÄNTLIGEN till paris!


källan finns på min pinterest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0