we will be better than I was

Nu fortsätter vi med att kolla på vad jag har gjort i helgen! Efter att ha vaknat upp hos maria på lördagen åt vi en god helgfrukost med frallor och oboy, och sedan låg vi i soffan i några timmar och tittade på massa glee.




När det blev eftermiddag gick vi bort till gustav adolfs torg och köpte massa goda rotfrukter och ingredienser till världens godaste sås, och när vi kom hem lagade vi mat och åt med ett glas jordgubbscider!



På kvällen skulle vi på förlovningsfest för Emma och Linus och såhär såg presenten ut, en flaska skumpa och ett litet kort som jag hade gjort. Och så ballonger såklart!



ASSÅ HUR FIN ÄR INTE DENNA TJEJEN.

En rolig sak är att vi dagen innan hade suttit och sagt att vi ALDRIG skulle köpa jordgubbar för femtio spänn. Vilka tror ni gjorde just det?



Sen åkte vi på baluns.







Och i det rosa huset dansade vi runt ett olivträd, firade förlovningen med mousserande (vill bara dricka det numera), jag var twitteransvarig för att hålla koll på hur det gick i eurovision och när det stod klart att Loreen vann fattade ingen riktigt att det var sant och så slutade kvällen med att vi tog över spotify med gleelåtar igen. Sedan åkte jag hem till lund och vaknade inte förrän halv ett dagen därpå. Kände mig som fjorton igen, men betydligt lyckligare nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0