en fredag i tio bilder.

friday.

I fredags bestämde jag mig för att dokumentera min dag! Tycker själv att det är roligt att följa andras dagar på detta sättet via bloggar så därför tänkte jag att det kanske skulle vara kul för er också. Jag började iallafall min fredag med frukost och den magiska tidningen Lula som jag hade köpt dagen innan.

friday.

Sedan tog jag en dusch och förevigade håret innan det var ett minne blott.

friday.

Har ett nytt mobilskal förresten, här har ni numera min batmobil.

friday.

Klockan ett åkte jag till Nova och klippte mig! Unnade mig även ögonbrynsplockning och kände mig som en ny människa efteråt. Så värt. Sedan satte jag mig på Espresso House och pluggade några timmar och åt en sen lunch.

friday.

Hann med fredagsfika också. Viktigt.

friday.

När jag kände mig färdig med pluggandet för dagen gick jag i några affärer, köpte presenter och tyckte tydligen att jag förtjänade ett par nya skor.

friday.

När det var mörkt ute åkte jag hem och såhär såg håret ut genom badrumsspegeln!

friday.

En ganska rejäl bit åkte av och det var så skönt. Är väldigt nöjd.

friday.

Förutom skorna ovan köpte jag ett glitternagellack på Topshop som jag invigde redan samma kväll över ett svart lack.

friday.

Och resten av kvällen bestod utav fredagspasta, ett glas rött och tvserier. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lykke li varning på håret! så fint!

Svar: Vilken fin komplimang, tack!
Sandra Berg

2012-11-07 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0