en ledig fredag, la piazza och henrik fexeus.

friday.

Förra fredagen var jag ledig och helt slut efter att ha avslutat första delkursen dagen innan. Började dagen med frukost, bästa målet på dagen ju.

IMG_4010

Sedan började jag redigera bröllopsbilder och drack en hallonsmoothie samtidigt.

friday.

Efter någon timme framför datorn var det dags att göra något annat. Bestämde mig för att baka kladdkaksmuffins.

friday.
friday.

Smakade ljuvligt tillsammans med kaffe och Schulman Show.

friday.

På kvällen blev jag upphämtad av min mamma och moster, och så åkte vi ner till stan för att äta middag på en av mina nya favoritrestauranger i Lund - La Piazza. Ligger vid Mårtenstorget ifall någon är intresserad.

friday.friday.

Varmt bröd doppat i olivolja = himlen.

friday.friday.

Två fina personer.

friday.friday.

Precis som förra gången beställde jag kycklingpasta med pesto och soltorkade tomater och det var så gott att jag på riktigt inte visste var jag skulle bli av. Måste ha varit italienska i mitt förra liv pga älskar denna sortens mat över allt annat.

IMG_4037

Sedan knallade vi bort till stadsteatern där vi skulle se Henrik Fexeus show I ditt huvud. Jag tyckte det var bra och imponerande, och när allting knöts samman i slutet tappade jag hakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0