söndag, julmarknad i Högestad och fika på olof viktors.

sunday.

I söndags åkte jag och mamma till julmarkanden i Högestad för att komma i julstämning.

sunday.sunday.

Därinne var det fullt av folk, granar med belysning, glögg och pepparkakor och det mesta var som det brukar.

sunday.

Jag hittade fina snören som fick följa med hem.

sunday.sunday.sunday.

Efteråt åkte vi till Olof Viktors och fikade surdegsbulle, kaffe och citron och marängpaj. Galet gott.

På kvällen körde jag hem till Anna och Sofie där jag blev bjuden på extremt god mat och resten av kvällen drack vi vin och spelade skip-bo. En fantastisk söndag.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

En riktigt ruggig dag som var perfekt att komma i lite julstämning. Tack för en fin dag tillsammans! Kram mamma

2012-11-30 @ 06:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0