vecka 45.

bildkällor via pinterest

Hej vecka 45, det ska bli skönt när du är ett minne blott. Nej riktigt så illa är det kanske inte, men fram till fredag är det hard work work som gäller men sedan är äntligen denna delkursen över och jag får förhoppningsvis andas lite. Såhär ser veckan ut:
 
♥ Idag har vi skola mellan 10-16 och ikväll ska jag bjuda två av mina favvisar på scones och thé som vi ska kalasa på framför finalen av ensam mamma söker! Varje måndag har vi smsat som galningar under programmet så det är logiskt att vi träffas och irl-kommenterar sista programmet!
♥ Tisdag och onsdag ska ägnas åt att förbereda en bokpresentation som jag ska genomföra på torsdagen. Lite nervös inför det men det ska nog gå bra, trorja. Efter presentationen ska jag fira med att träna afro på kvällen!
♥ På fredag ska vi lämna in en slutgiltig version av lektionsanalysen vi har hållt på med ett par veckor, och på kvällen ska jag tillsammans med min mamma och moster kolla på Henrik Fexeus show i Lund!
♥ Resten av helgen är faktiskt helt oplanerad och det känns så fruktansvärt bra. Då ska jag vila upp mig och ta en paus från allt som just nu känns jobbigt (men som egentligen är kul såklart, förutom när det blir lite för mycket av det goda).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0