vecka 47.

bildkällor via pinterest

Waddap! Efter en väldigt rolig födelsedagsmiddag hos min fina kusin Johanna spenderade dagen efter, alltså söndagen, i soffan med att ta igen alla tv-serier jag inte hade sett i veckan. Vilket är en hel del, någon gång under denna veckan tänkte jag tipsa er om alla serier jag följer! Förutom det ser vecka fyrtiosju ut såhär:
 
♥ Börjar veckan med ett harmoniskt yogapass och resten av dagen innehåller veckohandling av mat, plugg och städning. Ikväll ska jag titta på lördagens avsnitt av Så mycket bättre, det ser jag fram emot!
♥ Imorgon har vi skola fram till tolv och efter det får jag nog plugga resten av dagen. Förutom all kurslitteratur ska vi läsa väldigt mycket skönlitteratur denna kursen vilket är väldigt roligt men också stressigt.
♥ Onsdagen är också lika med plugg.
♥ Torsdagen börjar med skola fram till två har jag för mig, och på kvällen ska jag dansa afro med maria!
♥ En helt ledig fredag i kalendern, det enda är att jag ska åka till Tomelilla på kvällen och träna inför lördagens uppvisning...
♥ ... för på lördagen ska vi som sagt ha jubileumskonsert med drillningen för att föreningen fyller tio år! Jag börjar dock dagen med ett fotojobb, men på eftermiddagen är det dags för uppvisning och då ska vi visa upp program från alla åren och även visa upp massa dräkter som vi har burit. På kvällen blir det fest med folk från föreningen genom åren!
♥ På söndag ska jag och mamma på julmarknad och på kvällen ska jag åka till Anna för hund- och bebisgos, bli bjuden på middag, dricka vin och spela skip-bo. Ingen dålig avslutning på veckan inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0