älskade fredag.

 
Det är enkelt att vara lycklig på fredagar. Att vakna upp med insikten om att hela helgen ligger framför en, den känslan. Man känner sig ta mig fan oövervinnlig.
 
Idag har jag ätit frukost med mamma, gosat med isbjörnen Kelly (som ligger ner när hon äter och dricker. alltså <3), handlat god mat, fixat en jobbgrej ute vid S:t Lars där omgivningen är extremt vacker och så har jag tränat på eftermiddagen med Maria. Ikväll hänger jag i soffan med ett glas rött, tar igen massa program jag har missat i veckan och är bara sjukt tillfreds med detta liv.

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Tack för ett par mysiga dagar tillsammans! Alltid lika härligt när du kommer hem! kram mamma

2012-10-27 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0