sista dagen på praktiken och kanelbullens dag.

kanelbulle.kanelbulle.

Idag har jag haft min sista dag på praktiken! Samtidigt som det känns som att denna veckan har varit lång som en månad så har tiden ändå rusat förbi och det har varit så jäkla roligt att se hur gymnasielärare jobbar på nära håll. Hur de planerar, undervisar, bedömer och allt annat de gör utanför klassrummet (vilket är en hel del). Just nu känner jag mig så sjukt inspirerad och längtar redan till våren när vi ska vara ute i fyra veckor!

När jag kom hem firade jag insikten om att jag har valt världens bästa jobb med en kanelbulle, eftersom det är kanelbullens dag ifall någon har lyckats missa det. Nu ska jag göra thé och titta på kockarnas kamp, imorgon är det fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0