the common reader och penguin pencils.

new stuff.new stuff.

När jag och Maria gick på stan för några veckor sedan snubblade vi över en liten butik vid triangeln som sålde massa saker som fick mig att åh:a och oh:a mest hela tiden. Allra mest över deras sortiment med penguin och pelican books produkter, som jag har letat efter!

Så jag slog till på en blå mugg med motivet The common reader av bästa Virginia Woolf och en låda med penguin pencils. Så sjukt nöjd.
 
new stuff.

Hittade dessutom två fina vykort som ska få någon fin plats i lägenheten.

Nu minns jag tyvärr inte vad butiken heter, men om det är någon som är intresserad kan jag försöka ta reda på det! Hojta isåfall i kommentarsfältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0