tisdag.

 
Hej bloggisar! Jag har ägnat förmiddagen med min fotopartner in crime Veronika och framför två datorer har vi valt ut bilder från ett av våra senaste bröllop. I halvtid behövde vi lite energipåfyllning så jag mixade ihop en gudomligt god jordgubbssmoothie och ställde fram några kakor. Precis vad vi behövde, för sedan orkade vi göra färdigt vårt lilla projekt och nu är några skivor påväg till Ljungby i Småland.

Nu har jag precis vaknat från en liten powernap (så trött...) och ska ta tag i skolarbete som måste göras klart. Känner mig lite stressad men det ska nog gå bra med kaffe och morgonpasset i P3 från imorse! Om ni kikar in om en stund igen ska ni få se lite hur min torsdag såg ut förra veckan. Tisdagspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0