vecka 42.


pinterestkällor, som vanligt

Hej och hå, nu kör vi måndag och ny vecka! Jag känner mig faktiskt ganska peppad och ska försöka behålla peppen hela veckan så tror jag att det blir bra det här. Såhär ser veckoplaneringen ut:

♥ Idag rivstartar jag veckan med en retorikföreläsning i skolan på förmiddagen och en workshop i retorik på eftermiddagen, och ikväll ska jag försöka skriva färdigt en lektionsanalys. Heja heja!
♥ Imorgon har vi en till retorikföreläsning och efteråt tänkte jag träna och gå på en spännande sak som jag inte vill jinxa. Men håll tummarna, hörni.
♥ På onsdag följer jag med mamma till Ullared! Blir hämtad vid sex på morgonen så att vi är där när de öppnar (här undrar jag ifall jag verkligen är dotter till min mamma, som råkar vara världens piggaste person på morgonen. Men jag tänker att jag får sova i bilen och dricka mycket kaffe så ska jag nog överleva).
♥ Torsdagen innehåller skolan mellan 10-17 och på kvällen ska jag och Maria dansa afrodans! Är inte helt säker på att jag vet vad det innebär men det låter ju väldigt spexigt och spännande.
♥ På fredag är jag ledig! Hallelujah. Då blir det sovmorgon, plugg och en lugn kväll...
♥ ... för dagen efter ska jag fotografera ett bröllop! Denna gången är det i krokarna av min hemby så det känns roligt.
♥ Har börjat införa vilodag på söndagar där det helst inte ska vara något plugg (har tyvärr ej lyckats hålla det än, men jag kämpar) utan mest tvserier och inte så mycket mer än så. Får se hur det går denna söndagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0