dalmatinskor, glitterskor och nike air max 90.

Nu har det stått två stora påsar med skor i min hall i evigheter. Ibland är jag lite dålig på att ta tag i saker, om man säger så... Men innan jag kastar ut dem för att jag är så trött på synen av dessa kassar har jag äntligen tagit tag i att börja lägga in annonser på tradera så att jag förhoppningsvis kan få dem sålda. 

På grund av extremt mycket plugg inför dagens och morgondagens föreläsningar och ett extremt segt internet hann jag endast lägga ut tre annonser igår. Men jag tänker att vi börjar där och så lägger jag ut fler annonser antingen i helgen eller nästa vecka, ok? Buda nu då!


Såg dessa glitterstövletterna första gången på H&M i Stockholm när jag var där i våras med mami och ångrar såklart att jag inte köpte dem där och då. Sedan fick jag syn på dem på tradera och budade för glatta livet eftersom jag tycker de är så sjukt fina. Givetvis var de för små för mina breda och höga fötter (därför jag har så varierande storlekar på skor, ifall någon undrade) så nu säljer jag dem motvilligt. Om någon har dem i en större storlek och vill sälja får ni gärna hojta! Auktionen för dessa hittar ni HÄR.



Platåskor med dalmatinprickar från H&M. Man måste ju bara älska dem. För små för mig så jag beställde en större storlek, men dessa säljer jag i storlek 38 HÄR.



Har försökt sälja dessa fantastiska Nike Air Max 90 tidigare men inte fått priset som jag tycker de förtjänar. Grät nästan när jag själv hade köpt dem på tradera och de var för små. Så sjukt jäkla snygga. Nu säljer jag dem i storlek 37,5 och annonsen hittar ni HÄR.

Happy bidding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0