jacqui and jonas wedding day.

Jag har länge beundrat Jonas Peterson, för hans ord och bilder som får mig att känna på ett sätt som få andra kan göra. För något år sedan bestämde jag mig för att när jag gifter mig vill jag att han ska fotografera mitt bröllop. Det finns liksom inget annat alternativ.
 
Därför blir det ju otroligt spännande när han själv ska gifta sig och vem som skulle fotografera hans bröllop. The Parsons har gjort ett enastående jobb och ni kan gissa vilka ögon som definitivt inte var torra i slutet (och framförallt inte när deras son Noah pratar under klippet). Magiskt.
 
 
Se bildspelet från Jacqui och Jonas bröllop genom att klicka här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0