lovisa burfitt

lovisa burfitt.lovisa burfitt.

Som ni kanske vet sedan tidigare är jag ett stort fan av den otroligt skickliga illustratören Lovisa Burfitt. Hennes illustrationer på den urtjusiga fashionistan mademoiselle Oiseau och svarta katter, fåglar, höga klackar och Paris alltid i centrum. Man kan inte annat än älska det. För ett bra tag sedan fick jag två av hennes koppar som är ett samarbete med Rörstrand i present och de tillhör verkligen favoriterna i kökskåpet här hemma.
 
Så nu när posten gjorde ett samarbete med henne var jag snabb på att köpa ett häfte med frimärken och är ganska sugen på brevpappret också. Det är sällan jag skickar fysiska brev nuförtiden, men jag blir defintivt mer lockad till att göra det nu. Annars kan de vara fina att rama in och hänga upp på väggen också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Sandra! du är så fin! du borde ha en bloggträff med folk som läser din blogg! jag vill det iallafall! Kram!

Svar: Hej! Du gjorde verkligen min dag med denna kommentaren, tack fina du! Det hade varit otroligt roligt. Kram!
Sandra Berg

2012-09-19 @ 23:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0