torsdagen som aldrig tog slut.



När jag gick och la mig igår twittrade jag att jag skulle behöva ta till ordentliga ninjakrafter dagen efter, alltså idag. Det skulle visa sig att det behövdes.
 
Klockan ringde sju, en timme senare åkte jag till skolan och mötte upp ena delen av vårt senaste brudpar som vi fotograferade och överlämnade bilderna, satte mig i solen utanför skolan och åt frukost. Mellan 9.15-15 var det skola som gällde och efteråt åkte jag hem till Lund, gick till andrahandsbokhandeln för att köpa två böcker, upptäckte att Humana hade öppnat precis i närheten och köpte en fantastisk höstjacka. Åt en falaffel till kvällsmat och drack modecola innan jag mötte upp Maria på stadsbiblioteket för att lyssna på UnderbaraClaras föreläsning som var grymt inspirerande och bra. Så väldigt märkligt att se en person i verkligheten när man har följt dens liv i flera år på internet. Och efter två timmars föreläsning, ett besök på apoteket för att köpa hostmedicin och en busstur senare är jag äntligen hemma. Fortfarande lite sjuk men väldigt glad över att det är helg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0