vecka 37.



bildkällorna återfinns via min pinterest

Hej kompisar! Redan måndag och ny vecka igen, herregud vad denna helgen har gått fort. Jag har i princip inte suttit vid datorn alls så det är därför det har ekat tomt här inne. Men mer om helgen ska ni få höra om senare idag, nu är det dags att visa veckoplaneringen!

♥ idag går jag i skolan mellan 10-17 och ikväll ska jag laga massa mat så jag kan frysa in några matlådor.
♥ tisdag och onsdag står det plugg på schemat och på onsdagskvällen ska jag på gymintroduktion! ska bli så kul att komma igång ordentligt med träningen nu när förkylningen snart är ett minne blott. längtar faktiskt!
♥ torsdag och fredag är det skola, och helgen börjar med jens lekman på kb tillsammans med några fina! har aldrig sett denna briljanta mannen live så det är minsann på tiden.
♥ på lördagen åker jag till Tomelilla för då ska vi fira min brors flickvän Sofie som fyller år!
♥ och så avslutas helgen med middag med mina fotokursare hemma hos Cornelia i Malmö. En fullspäckad helg alltså, fylld med bara massa roliga saker. Får väl avslöja att jag längtar lite grann redan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0