just keep following the heartlines on your hand

Är så obeskrivligt glad över att det är fredag idag, att jag haft veckans sista föreläsning och har en helt ledig eftermiddag och kväll framför mig. Nu ska jag bara skicka in en uppgift så att förra delkursen blir avklarad någon gång och sen tar jag officiellt helg!

fredagslunch.fredagslunch.
 
Dagens lunch; en smoothie med blåbär, gojibär, äpple och kanel och en kardemummasnurra från Redfellas. Känner en begynnande förkylning och gjorde ett ynkligt försök att bota den med denna vitaminboosten och något riktigt gott, alltså bullen, och nu får jag hålla mina tummar för att det ska göra underverk.

alice.alice.

Firar för övrigt två veckor med denna underbaringen idag. Här skymtar ni hennes nya favoritplats i lägenheten, givetvis där den bästa utsikten finns med alla fåglar och hundar som man kan skälla på så att matte blir tokig men bara i en liten stund eftersom hon är så sjukt. jäkla. söt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag såg dessa när jag var på stan häromdagen och tänkte direkt på dig! :)

http://www.veromoda.se/vero-moda/pants/STARLONGLEGGING-NM/10097180,sv_SE,pd.html?dwvar_10097180_colorPattern=10097180_BLACK&forceScope=

Svar: åh!!!! tack för tipset!
Sandra Berg

2013-04-07 @ 08:14:44
URL: http://emeliesform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0