fredagskvällen.

friday.

Min fredagskväll började med att tänka ut vad det skulle bli för middag. Hade köpt massa grönsaker helgen innan så det fick bli något med dem.

friday.friday.friday.

Grönsaker är så sjukt fotogeniska och vackra.

friday.friday.

Det blev kycklingfilé, grönsaker i ugn och en god sås till.

friday.

Vid åtta ringde Maria och sa att jag skulle komma till henne GENAST. Så jag stoppade Alice i cykelkorgen (för första gången, men det gick bra!) och så begav vi oss dit.

friday.friday.

Där väntade en flaska bubbel.

friday.friday.

Hundpussar alltså, något av det bästa som finns.

friday.
friday.

Trött skit.

friday.

Glad skit.

friday.

Massa mys och beyonce från högtalarna.

friday.
 
Efter en fin kväll hos min bästis begav vi oss hemåt igen och somnade medebums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0