instaweek.



Förra instagramveckan började med en cykeltur hem från skolan i fint väder.



Jag skulle plugga men det tyckte Alice var tråkigt så jag kollade upp recept inför inflyttningsfesten istället.


Satte upp en affisch från Lagerhaus i köket och tänkte att det var en bra regel i detta hemmet. Till höger syns anteckningar från en föreläsning, good grammar is sexy som ni minns.


Efter arbetsintervjun i fredags (som gick bra!) smet jag in på Lagerhaus (farligt att bo nära...) för att fira med att köpa fyra fina glas som de sålde för tio kronor styck den dagen, efter ett tips av min mamma. Till höger gör Alice sin berömda lägga-huvudet-på-sned-pose.



På fredagskvällen kom Frida på besök och jag bjöd henne på mat innan vi begav oss till Johanneskyrkan för att lyssna på Vegakören som var fantastiska som vanligt. På lördagsmorgonen var det någon som ville ut.


Jag ägnade lördagen åt att baka och städa inför kvällens inflyttningsfest och Alice var tröttis.



Söndagens aktivitet - vila och städning efter en hejdundrandes inflyttningsfest. Bilder från den kommer, och vill en följa moi på instagram heter jag lämpligt nog sandraberg där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0