instaweek nummer 17.


Förra instagramveckan började lugnt i soffan efter en dag i skolan.



Såhär roligt tycker Alice det är när jag behöver plugga.



Efter två veckor av förkylning kunde jag ÄNTLIGEN träna igen. Firade detta med att kötta en timme på gymmet.

På torsdagskvällen satte jag på mig ett par solbrillor och drog till Maria för att först dricka ett glas rosé innan vi gick på nöjesguidens smygläsning där vi drack cider och hade det festligt i en timme eller två.
 


Det var något segt att komma iväg till gymmet i fredags, så jag peppade mig själv med den här bilden.
 
 
Extremt gul bild, ni får ursäkta. Men på eftermiddagen kom min klasskompis Hanna hem till mig och efter någon timmes plugg gjorde vi kanske den godaste pizzan någonsin. Lök, aubergine, champinjoner, kycklingfilé, körsbärsgtomater, mozzarella, riven ost, pesto och vitlökssås. DOG.
 
 
På kvällen såg vi först the avengers hemma och sedan promenerade vi bort till biografen och såg Iron man 3. Sinnesjukt bra film, vill se igen direkt.
 
 
På lördagskvällen drack jag raspberry daiquiri och färgade håret blått innan vi cyklade till slagthuset och dansade resten av natten. Men mer om den kvällen får ni läsa om snart! Finns på instagram under sandraberg, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0