instaweek

Efter ett långt uppehåll tänkte jag börja visa instagrambilder här på bloggen igen, i form av instaweek. Vill en följa mig på instagram heter jag lämpligt nog sandraberg!



Veckan började med att Maria lurade mig och Alice hittade en favoritplats i lägenheten - i fönstret där hon har koll på alla hundar och fåglar som hon kan skälla på. Väldigt roligt för henne, not so much for me.


Någon började bli väldigt bekväm i sitt nya hem och la sig helt plötsligt på soffbordet...


På onsdagen tog jag på mig glitterstrumpor och mötte upp mamma på Ikea där jag bland annat föll handlöst för dessa söta affischerna. Mer om den dagen får ni se imorgon.


Våren kämpade på och Alice höll koll i fönstret.


På fredagen cyklade vi till Maria och när vi kom hem var vi trötta.


Söndagsfrukost och någon som var sugen på den.



Söndagsloppis på drottningtorget och den sötaste räven jag vet.

Mycket hundbilder denna veckan, kan inte riktigt låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0