lördagsäventyr.

saturday.saturday.

I lördags vaknade jag av ett sms från Maria som frågade ifall vi ville ut på en långpromenad i solen. Klart att vi ville.

saturday.

Så vi möttes upp vid Värnhemstorget och började vår promenad.

saturday.

En liten lampa ba.

saturday.saturday.saturday.

Vackra vackra Malmö.

saturday.
saturday.saturday.

Stannade till på uteserveringen på Espresso House för frukost.

saturday.

Sedan satte vi oss i solen på Gustav Adolfs torg där de bjöd på glass, perfect timing! Valde Marabous nya men den var ganska tråkig faktiskt.

saturday.

Sedan promenerade jag och Alice hem igen.

saturday.

När klockan slog två blev jag upphämtad av Anna, Sofie, Storma och Sofies systerson. Jag hade premiär för converse och vårjacka, men det sistnämnda var ganska dumt för det var skitkallt.

saturday.

Vi åkte till Folkets Park för att åka karuseller, men de hade inte öppnat än för säsongen :(

saturday.saturday.

Anna och Storma.

saturday.saturday.

<3

saturday.saturday.

Sofie och Anna.

saturday.
saturday.

Istället åkte vi till Busfabriken där vi åt (jag blev bjuden, tack snälla!) och busade massor. Livet med barn alltså, härligt.

saturday.
saturday.saturday.saturday.
 
På kvällen hämtade vi upp Alice och åkte hem till Anna och Sofie i Trelleborg för att spendera resten av lördagskvällen i soffan med chips, dipp och godis framför filmen nyckeln till frihet. Extremt bra film som jag verkligen rekommenderar! Efter filmen fick jag skjuts hem till Malmö igen av finaste Anna, förstår inte vad jag har gjort för att förtjäna en sådan person i mitt liv. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0