mammapresenter.

Tänkte bara visa några saker som min mamma gav mig för några veckor sedan.
 
mammapresenter.

Den mjukaste filten som finns i beige. Har redan en i lila som jag älskar fullkomligt.

mammapresenter.mammapresenter.

En termos i den finaste färgen och gulliga glassbägare som jag ska äta glass ur i sommar. LÄNGTEN på det!

mammapresenter.

Och sist men inte minst, en kökskniv i min absoluta favoritfärg.

Tack min fina fina mamma. Vad skulle jag någonsin ta mig till utan dig (inte bara när det gäller att få fina saker utan överhuvudtaget.)

Kommentarer
Postat av: susanne berg

Vad skulle jag gjort utan en sådan fin dotter som du? Kram mamma

2013-04-05 @ 05:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0