påskafton.

påskafton.

Påskafton började med att jag och mamma tog en promenad med två av mina favoriter.

påskafton.påskafton.

Sedan fick de bekanta sig hemma hos mina föräldrar.

påskafton.

Alice.

påskafton.

Och Ludde.

påskafton.påskafton.

Lite senare åkte några croissanter in i ugnen.

påskafton.

Blev inspirerad av denna bilden, och gjorde en med lax och färskost. Sjukt gott.

påskafton.

En med nutella och kaffe till det.

påskafton.

Sen var det massa mys.

påskafton.påskafton.

Mamma och Alice <3

påskafton.

På kvällen åkte jag och pappa för att fira min fasters man Bosses födelsedag.

påskafton.påskafton.påskafton.

Patrik och Johanna.

påskafton.påskafton.

Två sötnosar, Johanna och Jamie.

påskafton.påskafton.påskafton.

Så blev det dags för påskmat overload.

påskafton.påskafton.påskafton.påskafton.

Så. mycket. mat.

påskafton.

Åt tills vi storknade typ.

påskafton.påskafton.påskafton.

Sedan drack vi kaffe och fick smaka ur Jamies påskägg, snäll kille det där.

påskafton.påskafton.

Spela spel på mobilen.

påskafton.påskafton.

<3

påskafton.påskafton.
 
Pedagogiskt att ta mobilen från ungen för att spela själv...

Och det var den fina påskaftonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0