skärtorsdagen.

skärtorsdagen.

Min skärtorsdag började med ett svettigt gympass tillsammans med Maria där jag klarade av mitt delmål när det gäller löpning! Har ju som nyårsmål att klara av att springa fem kilometer i juni och hade därför som delmål att springa 2,5 kilometer i mars. Och det klarade jag alltså i torsdags, woop woop!

På eftermiddagen kom mina favorittvillingar Veronika och Viktoria på besök!

skärtorsdagen.

Vi fikade på sockerbulle och småkakor de hade med sig.

skärtorsdagen.

Och drack saft.

skärtorsdagen.

Gullade med den här.

skärtorsdagen.

När klockan slog fem tog vi bussen till triangeln och hittade ett gigantiskt påskägg.

skärtorsdagen.IMG_7891

Gulliga hästar.

IMG_7894IMG_7899skärtorsdagen.

Gulliga tvillingar.

skärtorsdagen.skärtorsdagen.skärtorsdagen.
 
Vi gick bort till biografen och såg Oz the great and powerful som var ganska bra, men lite för lång och kanske mer ämnad för barn. Extremt fint gjord dock!

När filmen var slut blev jag upphämtad av mina fina föräldrar och sedan åkte jag och Alice med till Tomelilla för att påbörja påskfirandet. Men mer om det får ni läsa imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0