vecka 15.

 
bildkällor via pinterest

Bonjour! Jag har haft världens bästa helg förutom igår när jag kände mig sjuk och tråkig. Fast det piggade upp lite med söndagsloppis på drottningtorget tillsammans med Maria och Anne, där jag fyndade en fin lampa och massa bra filmer samt ett par örhängen. Får hoppas det bara var en kortvarig förkylning som aldrig riktigt bröt ut, för jag orkar verkligen inte vara sjuk. Som om kroppen brukar lyssna då... Nåväl, såhär ser veckan ut oavsett om jag är sjuk eller ej:
 
♥ idag har jag föreläsning på förmiddagen och basgruppsarbete på eftermiddagen, och ikväll hoppas jag att jag känner mig frisk nog för ett skivstångspass!
♥ tisdagen är helt ledig förutom att jag ska läsa massa kurslitteratur och gå på yoga på kvällen.
♥ onsdag fortsätter med kurslitteraturläsande och på eftermiddagen ett gympass med Maria.
♥ torsdag har vi skola hela dagen och efteråt ska jag och Hanna fortsätta vårt filmmarathon!
♥ fredagsdate med min kusin Johanna på dagen och på kvällen ska jag på konsert med vegakören, som Maria sjunger i, i johanneskyrkan. Myz.
♥ på lördag har jag inflyttningsfest! äntligen! är så glad att det verkar som att alla kan komma också, alltid är det någon som inte kan. 
♥ och söndagen ska jag inte göra ett endaste dugg på.
 
En väldigt lugn vecka med andra ord. Härligt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0