augustiplanerna.

Efter att ha jobbat färdigt för denna sommaren i söndags är jag nu ledig hela augusti och ni kan tro att jag har gjort storslagna planer för denna semestermånad. Här kommer en liten lista:
 
♥ kom hem från bästa Stockholm igår efter finfina dagar med mamma. Ska dessutom upp till Stockholm en gång till, i slutet av augusti när jag, Maria och Johanna ska på invigningen av Tele2 arenan där Lars Winnerbäck, Kent och Robyn ska spela! Vilken jäkla trio hörrni.
♥ idag har jag gått på hundkurs för första gången! Alice ska lära sig massa tricks, som inkallning och gå fint i koppel och så vidare. och  ikväll ska jag äta kräftor i Trelleborg hos Anna, Sofie och Storma som har flyttat till en ny lägenhet!
♥ imorgon är det dags för årets minitripp till Jämjö där Marias släkt har stuga! Vi åker upp ett gäng och dricker vin, grillar, badar, spelar kubb och gör andra somriga saker. Alice ska också med så det blir supermysigt!
♥ nästa vecka ska jag på bröllopsmöte inför ett bröllop vi ska fota nästa sommar och på lördagen ska vi fota ett bröllop i Staffanstorp!
♥ nästa helg börjar ju också världens bästa malmöfestivalen och det ska som vanligt bli roligt massa konserter, vin och roliga kompisar!
♥ annars ska jag på utflyttningsfest för en kompis som ska flytta till Amsterdam, träffa min kusin Johanna, gå på Köpenhamn Zoo och ha en fotografering tänkte jag! Och äta massa färska bär när det fortfarande finns kvar och läsa tusen böcker.
 
Så pepp på denna månaden! Ska ni göra något roligt innan hösten drar igång?
 
roadtrip till västkusten med mamma och pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0