malmöfestivalen tisdag!

malmöfestivalen tisdag!

På min andra dag på malmöfestivalen mötte jag upp Anna...

malmöfestivalen tisdag!

... Sofie och Storma!

malmöfestivalen tisdag!

Vi lyssnade på Petra Marklund som spelade på Stortorget.

malmöfestivalen tisdag!

Sedan följde jag dem till stationen eftersom de skulle hem, och mötte upp Maria och hennes klasskompisar.

malmöfestivalen tisdag!malmöfestivalen tisdag!malmöfestivalen tisdag!

Vi gick tillbaka till Stortorget, mötte upp Johanna och Anna och lyssnade på Johnossi som bjöd på en grym show.

malmöfestivalen tisdag!malmöfestivalen tisdag!

Sedan cyklade vi till Far i hatten i Folkets park där folk dansade lindy hop och det var världens härligaste stämning. Tog ett glas mousserande och kramades innan jag begav mig hemåt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0