stockholm måndag.

Stockholm med mamma!

För två måndagar sedan tog jag och mamma tåget till Stockholm och kom fram mitt på dagen till en blå himmel.

Stockholm med mamma!

Började att strosa omkring centralstationen och hamnade vid P.U.B där systrarna Voltaire skyltade pastelligt och fint.

Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!

Vi gick in och tittade först på House Doctors saker.

Stockholm med mamma!

Snygglampa.

Stockholm med mamma!

Därinne blev det faktiskt ett inköp (inte av lampan dock).

Stockholm med mamma!

Miss Etoile hade äggkoppar med långa ögonfransar.

Stockholm med mamma!

Och fina fat.

Stockholm med mamma!

Fina burkar inne på R.O.O.M.

Stockholm med mamma!

Note to self.

Stockholm med mamma!

Shit happens.

Stockholm med mamma!

Kikade på Lisa Bengtsson prints och köpte ett, vilken tror ni jag valde?

Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!

Förälskade mig ännu en gång i dessa tekopparna men de fick stanna kvar.

Stockholm med mamma!

Sedan gick vi bort till Kulturhusets tak för att fika.

Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!

Mysigt fik med utsikt över Sergels torg.

Stockholm med mamma!

Sedan tog vi tunnelbanan till Zinkensdamm.

Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!

Mamma.

Stockholm med mamma!

Gick mot hotellet.

Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!

Där vilade vi fötterna, drack ett glas sangria, åt naturgodis och tog en dusch.

Stockholm med mamma!

Sedan gick vi ut för att äta. Jag invigde en ny blus jag hade köpt på Monki tidigare under dagen.

Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!

Gick södergator fram.

Stockholm med mamma!

Tills vi hittade pizzerian V.I.P som jag hade kollat upp innan. Dessvärre var det stängt :(

Stockholm med mamma!Stockholm med mamma!

Så vi gick vidare och satte oss på en annan pizzeria i Hornstull. Det var inte äckligt precis...

Stockholm med mamma!

Sedan promenerade vi till hotellet igen och det var den första dagen i Stocky!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0