årssummering: januari, februari, mars.


Januari började som nyinflyttad i Malmö med tulpaner, pannkaksfrukost hos Maria och snö. Pappa målade min vägg blå, vi hade tequilakväll hos Anna, åt tacos med Veronika och Viktoria och spelade tetris med Johanna. Bjöd Maria på trerätters en vanlig onsdag och gjorde det lite roligare att släcka och tända med Harry Potter-referenser.


Februari innehöll kattfest hos Johanna där vi fick träffa Moddy, Anna hade 25årskalas med festliga hattar och Maria bjöd på onsdagssoppa. Jag åt sommarmat, vi firade mammas födelsedag och det åts semlor. Jag införskaffade roliga bokstavsstämplar från Granit, Maria färgade mitt hår rosa och jag bjöd henne på cupcakes som tack för hjälpen. Vi såg Thomas Petersson på Ystad teater, jag köpte Tovelisas djurkalender och hade det vårigt hemma.


 
I Mars hade Qu fest, jag och Maria hade världens bästa dag och samma helg hade jag hemma Alice på "prov" för att se ifall vi trivdes ihop. Det gjorde vi. Våren kom på riktigt, vi demonstrerade på internationella kvinnodagen och hade mellofest. Jag köpte fina örhängen från Monki, fredagsfikade och påskpyntade. Anna och Storma var på besök och Alice flyttade in på riktigt vilket vi firade med hundfest. Jag åt våfflor på våffeldagen, bjöd Veronika och Viktoria på fika innan vi gick och såg trollkarlen från Oz och i slutet av månaden firade vi påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0