årssummering: oktober, november, december.


I oktober passade vi Elsa, jag fikade i Lund med mamma och blev bjuden på trerätters hos Anne. Jag fotograferade Linnea en vacker höstdag, bjöd Anna på middag och köpte världens finaste dojjs. Anna och jag åt pizza på vapiano och senare mötte vi upp Maria och lade pussel och drack rödvin resten av kvällen. Jag fotograferade Arnes 50årsfest, bjöd Anna på fika och hade det mysigt med mamma och Alice. Det var höst på riktigt, jag träffade Hanna och under månaden såg jag också Lars Winnerbäck på Malmö Arena.


November inleddes med halloween och sangriakväll hos Anna, vi firade pappas födelsedag och jag bakade snickerspaj. Blev sminkad av Erica på makeupstudion, brunchade på kafé kungsgatan och besökte Katrinetorps landeri med Maria och sedan åkte vi upp till Stockholm för att hälsa på Jojo. För att vara förberedd inför julen bakade jag världens godaste saffransbullar.

 
December var väldigt sömnigt, jag klippte håret ännu kortare och gick på julmarknad med mamma på Katrinetorps landeri. Gick i massa roliga affärer med Maria en fredagseftermiddag, brunchade med mamma och pappa en lördag och min tillvaro var fylld av julpynt. Gick på Vegakörens julkonsert med Edda Magnason, brunchade för tredje gången detta halvåret på Kafé Kungsgatan med fina vänner och sedan var det dags att fira jul! I december härjade också stormen Sven och vi gick på studentafton som gästades av Hannah & Amanda.

Och idag tar 2013 slut. Jävlar vilket bra år, hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0