frukostbuffé på kafe kungsgatan, julklappar och love actually.


Jag började förra lördagen med att hoppa in i duschen och göra mig iordning för sista helgen innan jul! Kvällen innan var jag hos Maria där vi färgade håret på varandra (mitt blev mörkare, som ni ser), drack vin, åt chips och tittade på första filmen i Narniatriologin. Sjukt mysigt. Hursomhelst, på lördagen cyklade jag sedan till Kafe Kungsgatan för att äta av deras frukostbuffé med några fina personer!


Maria var där!


Älskar inredningen på Kafe Kungsgatan. Så ljust och fint i rokokostil.


Äntligen dags för frukost. Åt ju exakt samma sak en vecka tidigare men det var exakt lika gott denna gången. Frukost alltså, livets grej.


Anna.


Erika var hemma på besök från Amsterdam!


Linnea.


<3


Sedan åt vi våfflor och drack flera koppar kaffe medans vi satt kvar i flera timmar och pratade. Fantastiskt.


Efteråt cyklade jag hem och slog in de sista julklapparna. Årets klappar slogs in i presentpapper från Lagerhaus med prickar och pepparkakshus, och så gjorde jag etiketterna själv med stämpel från Granit.


Resten av kvällen tittade jag på Love Actually.

 
Och så gjorde jag egna ljus i blommiga kaffekoppar för att ge bort i present! Mycket roligt pyssel som blev ganska bra för att vara första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0