jag tror när vi går genom tiden att allt det bästa inte hänt än.

När det gäller julklappar och presenter överhuvudtaget är det ju roligast att göra dem själv. För en som tar en miljon bilder om året (heh) är det praktiskt att göra något med dessa bilder, så därför blev det några fotoalbum och kalendrar som presenter detta året. Jag tänkte visa en av dessa för er!


Jag och min kusin Frida var på Köpenhamn Zoo i slutet av sommaren och eftersom vi båda älskar djur tänkte jag att en kalender med massa djur vore något att hänga i granen.


Under varje bild skrev jag också ett passande citat, och på framsidan fick det bli ett från Håkan Hellström.



Ett isbjörnsöra, en flodhästbebis och en mjuk ponny.


Ett trött lejon och några djur från savannen.

 
En gullig bebis, ett till lejon med fler bebisar och Fridas favoritdjur som både fick vara framsida och sista sida - giraffer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0